39.

Cześć , Pisałam już że uwielbiam Maj?
dzisiaj byłam odebrac mojego braciszka z przedszkola... I jak mnie zobaczył że po niego przyszłam to sie rozpłakał ze szczęścia. Kochany wrażliwy maluch...:)
Jestem szczęściara bo mam przy sobie takich wspaniałych ludzi którzy mnie kochają i są zawsze kiedy ich potrzebuje.
Dbajmy o Naszych przyjaciół.. nie tylko wtedy kiedy coś potrzebujemy.
Wczoraj byłam się spotkać z moim Wariatem kochanym na pogaduchy o wszystkim i niczym..




Nowa fryzura Alidziiii - pasuje do niej 10000% - mały szogun kochany:D

Wieczorne Mojito z kfc ;-))))
 

Bardzo mi miło czytac Wasze komentarze, najchętniej wyróżniła bym każdy poklei jednak dzisiaj wybieram ten
Komentarz do wyróżnienia:

"Witam cię ;)Czerpie od ciebie inspiracje ;) dziękuje ze obdarzasz nas kawałkiem siebie, co dnia tu wchodzę i aż chce się coś ze sobą zrobić tak pięknie i promiennie wyglądasz:) uwielbiam tu wchodzić i czytać to co piszesz wprost z serca ;) uśmiecham się a każdym razem ;) Twój facet jest pewnie najszczęśliwszy na świecie ze może mieć kolo siebie tak piękna i mądra kobietę ;*** Pozdrowienia dla was;)
Anna - anonim"

puss puss