71.

Hellooo,
Już do Was wróciłam , stęskniłam się!
Generalnie Nasze wakacje sa pełne wrażeń i emocji hehe
z kotem na czele i mała niunia ;-)

Podczas pobytu w Polsce byłam na Zumbie.
Naprawdę świetny sport i wszystkim polecam.
Oczywiście ważne jest jak i przez kogo są prowadzone zajęcia,
akurat ja byłam na mega świetnych zajęciach prowadzonych przez Elizę i moja przyjaciółkę.
Wszystkim ze Zgorzelca i jego okolic polecam , zajęcia odbywają sie w Pieńsku, więcej informacji na plakacie który zamiesiłam w zdjęciach.


 
komentarz do wyróżnienia:
"Dzięki Tobie zaakceptowałam siebie, już nie obchodzi mnie to ile mam znamion na ciele, czy mam chude czy grube nogi, czy mam make up czy nie.. Nauczyłaś mnie że każdy jest piękny , każdy jest wyjątkowy i niepowtarzalny. Wcześniej wstydziłam się wyjść w krótkich spodenkach , myśląc że mam mega grube nogi no i cellulit , oczywiście przesadzałam, wcześniej wstydziłam się samej siebie , a Ty pokazałaś mi , że każdy ma jakieś mankamenty , ale każdy właśnie w tym jest piękny. Mimo że się nie znamy , to wiele mi pomogłaś przez tego bloga, trochę to dziwne, ale czuje jakbyśmy znały się przez wiele lat... jestes taka otwarta i sympatyczna, masz bardzo ciepłą buźkę , aż chce się przytulić do Ciebie.
Wcześniej miałam nawet myśli samobójcze , bo byłam w tak mocnej depresji , od kiedy zaglądam na Twojego bloga, coraz bardziej się otwieram na ludzi i coraz bardziej otwieram się na samą siebie , także swoje ciało . Jesteś wielka i pamiętaj o tym, Twój mężczyzna ma wielki skarb , bo jesteś osobą która ma piękne serce a to się rzadko zdarza w tych czasach. Masz piękną duszę i bije od Ciebie blask , tak trzymaj Pati , bo dzięki temu pomagasz innym , np takim osobom jak ja i zawsze prowadź bloga o ile będzie to możliwe, bo choćbyś miała pomóc jednej osobie na tysiąc, to warto . Mogę rzec , że uratowałaś mnie z kompleksów i dość głębokiej depresji, za to Ci dziękuje:)"
anonimowy