wtorek, 7 sierpnia 2012

83.

Dzisiaj notkę poświęce włosom clip-in, których sama osobiście uzywam.


Włosy które kupuje sa najwyższej jakości sa to włosy naturalne do przedłużania,
mozna je prostować, kręcić, farbowac i strzyc jak naturalne włosy.
Metoda mocowania Clip-in jest absolutnie bezpieczna. W każdej chwili mozna wpiąc lub odczepic włosy.
To idealny sposób, by szybko zagęścić i przedłużyć włosy.
Włosy clip-in to pasma wlosow, ktore mocujemy do naszych wlosow za pomoca klipsow przymocowanych na stale do pasm. Nie jest to metoda stalego przedluzania. Moze ja wykonac samodzielnie wlasciwie kazdy, nie jest potrzebna pomoc profesjonalisty. Przy odrobinie wprawy zakladanie wlosow clip in zajmuje nie wiecej niz 10 minut.
To jak czesto bedziesz nosic wlosy clip in zalezy tylko od Ciebie. Mozna je zakladac od czasu do czasu, np. na imprezy, ale rownie dobrze mozna je nosic kazdego dnia.
Odpowiednio wpiete wlosy clip in nie powinny powodowac zadnego dyskomfortu ani tym bardziej bolu. Mozna jest nosic caly dzien w ogole ich nie czujac.
Przy odpowiednim zalozeniu wlosow nie ma najmniejszej szansy, ze sie zsuna.
Nawet jesli kolor zamowionych wlosow nie jest idealny, po zalozeniu clip in wlosy wymieszaja sie i roznica nie bedzie widoczna.

Włosy które kupuje , zamawiam na stronie godnej polecenia, miła obsługa, odpowie na każde pytanie,
szybka przesyłka, w razie nie odpowiedniego koloru można wymienić.
Na stronie którą podałam poniżej dostaniecie kilka złoty rabatu na kazdy wybrany produkt w zamówieniu
wpisując kod rabatowy: patt.banas
www.cosmoshop.pl

Zdjęcia które niżej zamieściłam , pokazują jak się zakłada takie włosy.
Są to zdjęcia promujące oraz należace do firmy cosmoshop.pl








Pozdrawiam Was serdecznie i życze miłego dnia!
Gorące całuski, i samych usmiechów

puss puss

79 komentarzy:

  1. piękna jesteś :) te włoski bardzo Ci pasują:) a czy na noc je zdejmujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, tak zdejmuje włosy na noc.

      Usuń
    2. a mogłabyś zdradzić ile zapłaciłaś za swoje włoski? :)

      Usuń
  2. Śliczna jesteś :* Te włoski Ci bardzo pasują. Wczoraj na żywo byłaś piękniejsza niż na zdjęciach które dodajesz na bloga. !!! <33

    OdpowiedzUsuń
  3. mozna spac w tych wlosach??
    nic sie nie dzieje nie psuja sie i sa naprawde stabilne???
    troche drogie ale marza mi sie takie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna ale po co sie meczyc, lepiej spac normalnie hehe;-)
      Nie psuja sie, jak sie o nie dba to moga starczyc nawet na rok lub wiecej ;-)
      Wystarczy ze odłozysz kilka razy kieszonkowe hehe :PPP

      Usuń
  4. nie wstydzisz sie swoich pieprzyków na plecach? ja zawsze zakładam takie bluzki zeby nie bylo ich widac;///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, w ogole, nie wiem z kad takie pytanie :D przeciez to nie jest nawet najmniejszy powód do wstydu ej :D

      Usuń
    2. ale co jest złego w pieprzykach na plecach??? :D

      Usuń
    3. ja jestem cała w pieprzykach, jak byłam młodsza strasznie się tego wstydziłam, ale z czasem zaakceptowałam to, mimo,że wciąż pojawiają się nowe od słońca... no ale coż takie życie :P

      Usuń
    4. dokladnie, to akurat nie jest jakis wielki defekt;)

      Usuń
    5. mnie to jakos denerwuje i nie lubie ich:D

      Usuń
    6. ja również jestem wysypana pieprzykami, ale uwielbiam je!:) uważam, że wygladają seksownie, serio nie wstydźcie się wszystkiego!:D

      Usuń
  5. Ile włosów należy kupic zeby byl efekt? i ile wynosi ten rabat?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Postaraj się robić więcej notek o włosach i fryzurach z radami jak je zrobić, czy też na temat pielęgnacji. Uwielbiam Cię czytać! ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie tęsknisz za ukochanym... ale szukając pozytywów tej sytuacji - przynajmniej pospotykasz się z dawno niewidzianą przyjaciółką Hon ;) zawsze to też jakiś plus tego wszystkiego :) no i spędzisz czas z rodziną!!!!
    pisz dla nas codziennie, uwielbiam Twoje notki:* mogłabym czytać nawet 5 nowych wpisów dziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pati, gdzie kupiłaś torbę z poprzedniej notki???

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) Jakiego używasz podkładu na co dzień?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama regulujesz brwi czy chodzisz do kosmetyczki? Marzę o doczepach, bo jestem naturalną blondynką i mam cienkie, słabe włosy. No i jest ich mało... Ty wyglądasz rewelacyjnie, ja sama nie wiem, czy dla mnie byłoby to dobre... Mam naturalny ładny kolor i nie wiem, czy dobiorę... W każdym razie super i również zadam pytanie, które jest wyżej - jakiego podkładu używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka sama robie brwi.
      Mysle ze jak sie zdecudujesz na włoski to bedziesz zadowolona... Dobierz najbardziej zblizony kolor , jak sie wymieszaja z Twoimi nie powinny sie odróżniac

      Usuń
  11. papi jak dbasz o swoje naturalne wlosy? bo sa rewelacyjne! ja prostuje i farbuje, dletgo mam bardzo zniszczone i nie chca sie ukladac.. czy jest jakas kuracja ktora je chociaz czesciowo naprawi? Twoje wlosy wygladaja na mega zdrowie a z tego co wiem to tez uzywasz tych zabiegow.. prosze o pomoc slicznotko:) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzywam wiele odżywek , serum olejków itd itp :D lubie dbac o włosy poniewaz tez czesto prostuje i farbuje ...:D

      Usuń
    2. a mozesz podac konkretne nazwy tych produktów? P.

      Usuń
  12. co poradzisz na tęsknotę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic sie na to nie da poardzić... tesknota jest i zawsze bedzie przy roztsaniu z ukochana osoba.... Czas... i czeste rozmowy ;-)

      Usuń
  13. ej a ja mam takie pytanie , jak Ty robisz takie falowane wlosy ? takie duze fajne fale?

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna figura! Jakieś rady dla czytelniczek na zrzucenie paru kilo? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm nie wiem bo nigdy nie stosowałam zadnych diet, wrecz przeciwnie duzooo jem :D

      Usuń
  15. jaką długość masz tych włosów? bo zastanawiam się czy zamówić 50 cm czy 55

    OdpowiedzUsuń
  16. TAK PRZYPADKIEM ZNALAZŁAM ;P http://badoo.com/0282209755/?r=6

    Już zgłosiłam naduzycie;p

    OdpowiedzUsuń
  17. piekna jestes:) i sliczne wloski!

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie slodkie minki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. powinnas byc modelka;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne masz włosy... Gdy będę starsza to też chcę sobie przedłużyć włosy... Ale wydaje mi się że się wtedy niszczą... :* Pozdrawiam i KOCHAM !! <33

    www.kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. tesknisz pewnie tez za Polcia?:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej Pati ;) przepraszam ze piszę apropos innej notki , ale bardzo chciałam wiedzieć skąd Ty i Honey miałyście spodenki szorty kolorowe z poprzedniej notki . Będę ogormnie wdzięczna za odpowiedź ;d . Super ze znowu można Ciebie znaleźć w internecie ! Przez jakiś czas jak Ciebie nie było na fbl to było smuuutno i nudno ! Zmieniając temat obserwuję bloga Twojego i Honey od lat ! Pamiętam Was sprzed 5 lat i cieszę się ze nadal mogę chodź trochę wiedzieć co dzieje się u Was ! Patrze z podziwem i ciekawością na to jak się zmieniłyście , a raczej dojrzałyście i szczerze powiem że strasznie miło mi się na to patrzy i cieszę się ze u Was się tak dobrze dzieje ! Trzymam kciuki za bloga i za Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też właśnie bardzo spodobały się te spodenki!!!

      Usuń
  23. masz bardzo ladny kolor wlosow:) pozdrawiam Cie serdecznie, Patrycjo:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam twojego bloga, ty jesteś taka piękna nie traktujesz się jak gwiazdunia jesteś śliczną normalną kobietką, promieniejesz pozytywną energią. Lubię Ciebie i Honoratę oby dwie jesteście wspaniałe. Kiedy wchodzę na wasze blogi, aż łzy mi z radości płyną kiedy jesteście wesołe i niesamowite, nie wstydzicie się powiedzieć o w patkach. JESTEŚCIE NIESAMOWITE! Cenie sobie ludzi właśnie za to że są uczciwi. :) Fanka Brygida.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej Pati :* chciałam spytać jaki masz aktualnie kolor włosków? To jest rudy? kasztan? Bardzo mi się taki marzy a nie wiem jakiej użyć farby? Dodam, że obecnie mam ciemny blond na głowie. Z góry ślicznie dziękuję!
    PS pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie to wygląda, w ogole nie widac, ze doczepiane :)

    zapraszamy:

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ile masz cm tych włosów/ magda

    OdpowiedzUsuń
  28. czekamy na nową notkę;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ile cm wynoszą twoje wsłoski kochana ? :):*

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaką farbę do włosów używasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak dbasz, że masz taka cerę? bardzo ładną, aż Ci zazdroszczę! napisz jak o nią dbasz i co stosujesz. :-) pewnie niejedna by chciała mieć taką. :) pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dbam poprostu , najwazniejsze to zmyc dokładnie codziennie makijaz ;-)

      Usuń
  32. Pati, dotrzymuj słowa, 35 komentarzy=nowa notka! czekamy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutroo Skarby juz cos dla Was dodam !!! :*

      Usuń
  33. sama właśnie noszę doczepki 55cm;) nikt nawet nie orientuję się ,że to nie moje włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  34. na tym zdjęciu co stoisz bokiem i jest porównanie przed i po dopięciu włosów to po dopięciu stajesz sie wyższa i bardziej uśmiechnięta :D Te włosy może mają jakieś czarodziejskie działanie :P :*

    OdpowiedzUsuń
  35. TU TEŻ NIE MOŻNA LICZYĆ NA ODPOWIEDŹ

    OdpowiedzUsuń
  36. ile ci płacą za promowanie włosów tej firmy ? Napewno coś płacą :) hihi pytam z ciekawości :) bo któryś raz z koleji w notkach reklamujesz te firmę Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam 18 lat i nigdy nie stosowałam do swojej cery nic oprócz kremu nivea jednak przemęczenie i stres ostatnimo czasy zrobiły swoje i cera jest w kiepskim stanie .Kompletnie nie wiem jak mogę o niż zadbać.Mogłabyś polecić jakiś krem czy kurację na twarz?Chodzi mi o zwykłe odżywnienie cery...
    Będę wdzięczna za odpowiedz.Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  38. http://www.photoblog.pl/patiisia/120355739 - jaki tu miałaś kolor farby? jest świetny ! Proszę odpisz i pozdrawiam :* Jesteś świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. CO TRZEBA ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SWÓJ WŁASNY KOD RABATOWY?

    OdpowiedzUsuń
  40. jaka to farba i kolor który masz na włosach na tych zdjeciach?

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeżeli mam włosy do ramion i zamówię 40 cm nie b ędzie to wyglądało sztucznie? bo chciałam 50, ale to już trochę za dużo. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zamówiłam włosy i skorzystałam z wyżej podanego kodu rabatowego, dziękuję;) Przy zamówieniu za 109,95zł rabat wynosi 3zł. Nie wiem jak jest przy innych kwotach.

    OdpowiedzUsuń
  43. jakiej długości masz pasma tych włosów?
    chciałam mniej więcej tą samą długość i sie waham pomiędzy 45-50cm. :)
    Pzd!

    OdpowiedzUsuń
  44. hej jaki jest kolor wlosów doczepionych? z gory dzieki za odp;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Czy moglabys dokladnie napisac nazwę koloru tych doczepianych wlosow? Mam bardzo podobny kolor naturalny, chcialabym kupic doczepy, ale nie wiem na ktory kolor sie zdecydowac :(

    OdpowiedzUsuń