86.

 Hej Kociaki,
sorki ze tak pózno piszę , dla niedawno wróciłam do domku,
siedziałam z dziewczynkami u Agi, buziaki dla Nataszki która miała dzisiaj 2 urodzinki.
Musiałam pobawić sie z moim kotkiem i dopiescic go bo siedział sam w domu.
Dziewczyny poszły na imprezke a ja zaraz zmykam do wyrka , nie moge ostatnio sie wyspac ;P

"jestem czyms wiecej niz jakaś możliwościa"Mam dla Was kilka zdjęc z dzisiejszego dnia , buziaki

A tak zrobiłam dzisiaj moją czarna Rite Ore i pusciłam na party z W.!
Fajna dżaga nie? :D Buziaki Laski , bawcie sie dobrze.

komenatrz do wyróznienia:
"Patusiu Kochanie mam Twojego bloga w zakładkach ! i codziennie patrzę po kilka razy czy coś dodałaś. Uwielbiam czytać takie notki, jesteś osobą pełną uczuć, miłości, kochasz dzieci co jest wspaniałe! Trzymam kciuki za Ciebie i Twojego partnera! Szczerze! :)))"