92.

Cześć Misie moje kochane,
generalnie przez ostanie dni korzystam ze słoneczka, dzisiaj również spędziłam dzień nad woda.
Przygotowuje się do egzaminu fryzjerskiego który już za tydzień, wrrrr, egzamin będzie trwał od 9 rano do 18... ale mam nadzieje ze damy rade, tylko muszę jeszcze troszkę poćwiczyć na główce to i owo:D
Tak ogólnie to u mnie wszystko dobrze , pomijając fakt ze jestem w potrzasku własnych uczuć oraz tęsknie za moim skarbem.
Na dniach planuje zmianę koloru włosów. O czym dowiedziecie się pewnie niedługo z bloga po zdjęciach.
Ciekawe jak Wy spędzacie wakacje? Hmm jak się zastanowić to już prawie koniec wakacji.

Kilka zdjęć z dzisiejszego wypadu ze znajomymi, buziaki !

komentarz do wyróżnienia:
"Twoja "zwykłość" jest tak niezwykła, że aż powalaaaa na kolana:)" -anonimowy

Miłego wieczoru Wam życzę, korzystajcie z ciepłych wieczorów, i zabierajcie z życia to co najlepsze.
Duzo uśmiechów i radości dla każdego  kto chociaż raz tutaj zaglądnął. Trzymajcie sie cieplutko , do uszłyszenia