93.

Witam misie,
własnie wróciłam do domku, i zaraz zabieram się do robienia kolacji, mojej ulubionej sałatki greckiej i piersi z kurczaka bo umieram z głodu. Dzisiaj farbowałam włoski na czekoladowy brąz, co zresztą zobaczycie na zdjęciach poniżej, jak się Wam podoba?
Chciałam zaznaczyć ze ja chyba dostane zawału przez mojego kota , ponieważ mój pokój jest na tzw poddaszu i mam skośne okna, przylatują tam gołębie na które mój kot bacznie poluje. I tak się składa ze jest z niego niezły kaskader i wchodzi na dach przez uchylone okna. Ostatnio zrobił to samo i znalazłam go jakimś cudem całego i zdrowego na podwórku i dzisiaj to samo. Masakra , myślałam ze zwariuje , sama prawie weszłam na dach za Nim :D

ouffit:
bluzka - h&m
limonkowa spódnica - h&m
torba - david jones
buty - adidas
komentarz do wyróżnienia:
"Codziennie wchodzę na Twojego bloga i gdy widzę Twój uśmiech od razu tak jakoś cieplej na sercu . Pozdrawiam :)"