95.

Cześć kochani,
sorry ze w ostatnich dniach mało się odzywałam, ale byłam zajęta.
Ale nie martwcie się, polowa z tego co robię to dla Was.
Wczoraj odbyła się sesja zdjęciowa, w sukience projektu Aleksandry W. ( http://aleksandra-witkowska.blogspot.com/ )
Zdjęcia z sesji powinnam dostać w ciągu dwóch tygodni , także cierpliwości na pewno Wam pokaże.
Sesja odbyła się w studio fotograficznym wykonana przez fotografa, Piotr Ż. Ale to zobaczycie później.
Makijaż do sesji wykonała Amina, która jest naprawdę świetna w tym co robi. Niżej możecie podziwiać jej prace. Jak widać na zdjęciach makijaż został wykonany profesjonalnymi kosmetykami SENNA.
Polecam gorąco makijaże okolicznościowe, ślubne itd więcej na stronie 'centrum kosmetyki profesjonalniej'
 http://www.ckp.zgorzelec.pl/

Zresztą sami zobaczcie jak to wczoraj wyglądało:

Mała jednostka makijaży wykonanych przez Amine.

Bez make up'u, trochę straszę he he he ;-)

profesjonalne kosmetyki SENNA

Gotowy makijaż, i jak się Wam podoba? Mi bardzo. Chociaż na co dzień wole delikatniejszy make up.
Ale na sesje ten makijaż był naprawdę świetny.

Przedsmak tego co pokaże później w efektach sesji.

A tutaj z moja A. (http://alizunia.blogspot.com/) , z wieczoru spędzonego razem , buziaki dla Moich dziewczyn A. i E. <3

komentarz do wyróżnienia:
"moje koleżanki gdy cię widzą to dostają szału na twoim punkcie .. ja zresztą też !! ;D Dzięki że masz zawsze czas dla fanek i wgl ." - hefusiek
Haha dziewczyny jesteście najlepsze, macie ze mną chyba już całe albumy. No ale okej, Buziaczki dla Was.