98.

Cześć moje robaczki kochane,
wieczór przy Alexz Johnson... chill przy muzyce. Mimo ze ciągle mój kot podgryza mnie w kostki i muszę na niego krzyczeć. Ale to nic.Staram się ogarnąć moje myśli i to co mam w sobie. Dojść do ładu i składu z własnymi uczuciami. Aczkolwiek czuje się szczęśliwa, jest dobrze, naprawdę dobrze. Mimo ze uciekam przed sama sobą. Ale nieważne.
Dzisiejszy dzień spędziłam z Aliz i Bedim na Kaolinie, haha, było śmiesznie. Nasze foty a'la ckm w piachu(nie do publikacji), latanie w powietrzu, salta i A. biegająca bez stanika, i sikająca na ludzi hahaha. Ale nieważne, wariaty moje kochane.
A jak Wasze ostatnie dni Wakacji?

Kilka zdjęć z dziś


komentarz do wyróżnienia:
"Kurcze, coś w Tobie jest. Nie piszesz jakimś wyszukanym słownictwem i to chyba przyciąga do Ciebie ludzi :) Widać, że po prostu przelewasz to co masz w sercu na klawiaturę i to się ceni. Pozdrawiam -  http://siodmy-koktajl.blogspot.com/ "
Ps: Wrzuciłam po lewej stronie dla Was dwa konkursy,
pierwszy (zdrap i sprawdz) trzeba zdrapac i wypełnic forumlarz jest to
 
Konkurs, w którym użytkownicy mogą wygrać bon o wartości 1000zł na zakupy w sieci IKEA, CAREFOUR, BIEDRONKA TESCO oraz REAL!
Drugi konkurs to Wygraj bony do RESERVED, H&M oraz M&S :)