87.

Całkiem przyjemny dzisiaj dzień, z tego co widziałam to ma wrócić do Nas słoneczko.
Ciesze się z tego faktu bo nie ukrywam ze troszkę endrofinek mi się przyda.
Od kilku dni towarzyszy mi intensywnie muzyka, która potrafi złagodzić najcięższe emocje.
Wiele razy w życiu jesteśmy takich w momentach ze wszystko wydaje się beznadziejne,
a tak naprawdę wszystko zalezy od Nas samych jak będzie wygladac Nasze zycie.
Moze sie to wydawac głupie badz trudne ale w rzeczywistosci to takie proste.
Nie ma sytuacji bez wysjcia, sami decydujemy jak będzie wyglądał kolejny dzień.

Kilka zdjęc z dzisiaj. Kocham moja zwariowana rodzinke, hihi
 komentarz do wyróznienia:
"Kiedyś myślałam, że jesteś strasznie zapatrzona w siebie i myślisz, że jesteś lepsza. Jednak od kiedy zaczęłam czytać Twojego bloga to widać, że jesteś zwykłą, a jednocześnie niezwykłą dziewczyną :) Bardzo fajnie, że odpisujesz na komentarze i traktujesz nas - czytelniczki poważnie. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze. Ania :)"