110.

Hej skarby,
dzisiaj mam dość spokojny dzień, całkiem przyjemnie.
Za oknem słoneczko, kotek śpi za moimi pleckami. Przeglądałam ostatnio mój telefon i znalazła kilka zdjęć które właśnie wrzucam dla Was. Dziękuje za Wasz cudowne słowa, które piszecie mi w komentarzach i emailach. Ciesze się ze Was mam ;-)
Doszłam do wniosku ze muszę się zobaczyć z moja przyjaciółką, przy której naładuje swoje baterie, myślę ze obie tego potrzebujemy. Jeszcze do wczoraj nie wiedziałam jak to zrobię, ale widziałam ze zrobię! Dlatego niebawem ruszam w trasę w której przejadę pół świata haha, no ale cóż. Tak jak już kiedyś wspominałam dla własnej higieny osobistej trzeba czasem zmienić otoczenie. I mylę ze nie tylko mojej osoby się to tyczy, prawda? ;)

Kilka prostych fociaszy, na pierwszym wracam z basenu, później z moim Kitty i jakieś inne domowe.
Wszystkie zrobione jeszcze jak byłam ostatnio w Polsce.









Myślę ze dzisiejszy wieczór spędzę przed komputerem, co ostatnio rzadko sie zdarza,  także teraz zabieram sie do odpisywania na poprzednie komentarze, a Wy możecie juz pisać nowe ,
Buziaki! Love