112.

Cześć Wam,
dzisiejszy wpis poświecę ładniejszej płci czyli  Nam, kobietkom.
Jakiś czas temu dostałam kilka pytań na temat tego jaki typ kobiety mi się podoba? Jakie dziewczyny dla mnie są zbliżone do ideału.
Otóż według mnie, nikt nie jest idealny to prawda, ale właśnie w tym tkwi pewna perfekcja.
Ja, od małej dziewczynki oglądając różne programy rozrywkowe, vive, fahsion tv, pokazy mody czy wybory miss, nie wiedząc dokładnie o co w Nich chodzi,  największą uwagę przykuwały dla mnie tez najładniejsze Panie. Mówi się ze faceci to wzrokowcy, fakt, na pewno w tym jest dużo prawdy, ale myślę ze my kobiety wcale się od Nich nie różnimy, wręcz potrafimy jeszcze więcej dostrzec.
Kazdy ma inny gust, i każdemu podoba się inny rodzaj urody, ja preferuje ciemno mleczno karmelowe włosy, długie. Wyraziste rysy twarzy, kości policzkowe, zarysowany łuk brwiowy i pełne usta.
Co nie zmienia faktu ze mogą być równie piękne blondynki, rude bądź jakiekolwiek inne typy kobiet.
Czasami sama jak siedzę na komputerze i natrafię na jakaś galerie pięknych dziewczyn potrafię przesiedzieć godzinę i oglądać wszystkie piękności. Nie żeby było coś ze mną nie tak, ale z większą chęcią oglądam kobiety niż mężczyzn, po prostu MY jesteśmy piękniejsze hihi
A Wam jakie kobietki się najbardziej podobają? Macie jakieś swoje typy w gwiazdach?
Ja z znanych mogę wymienić Megan Fox, Eva Longoria, Adriana Lima, Irina shayk...















zdjęcia są z różnych stron i galeri internetowych.

Zapraszam na mojego Fanpage'a, tam codziennie jakieś nowinki powinny sie pojawić,
pojedyncze zdjęcia z mojego życia i inne newsy. Łączymy sie <3
http://www.facebook.com/PatrycjaBanasBlog

Obecnie jestem Online, takze śmiało możecie pisać! LOVE