114.

Cześć kochani,
straszna pogoda. Siedzę przed komputerem i czuje ze zaraz zasnę. Głowa mnie boli. Wrrr.
Ale jest jeden miły akcent w dzisiejszym dniu, rano przyszła paczka z bransoletkami które sobie zamówiłam.
Są cudowne, oczywiście na żywo o wiele piękniejsze niż na zdjęciu. Mozna je nosić na róże sposoby, pojedynczo  razem w różnych zestawieniach, z zegarkiem i wiele innych opcji. Wszystkie bransoletki które widzicie na zdjęciach możecie znaleźć na stronie internetowej, swoje tez tam zamówiłam:
http://www.sklepshine.pl/
Polecam przejrzeć cała galerie, znajdziecie tam łańcuszki  kolczyki i oczywiście wiele bransoletek w rożnych stylu, na róże okazje, jako prezent, na co dzień, lifestylowe i eleganckie w przyjemnych cenach. Miła obsługa, jest możliwość złożenia zamówienia w którym sami  "zaprojektujemy" biżuterię  wystarczy napisać do Nich co Nas interesuje, jaki kolor motyw itd :) Gorąco polecam, myślę ze każda z Nas znajdzie tam coś dla siebie, wkoncu błyskotki to coś co My, kobietki, lubimy najbardziej. Jest to mój pierwszy zakup na tej stronie, ale napewno nie ostatni! Już mam na oku kilka innych, zresztą zobaczcie sami, zapraszam na stronę sklepu :)













I jak sie Wam podobają?
LOVE!