122.

Cześć Wam,
w miarę uporządkowałam wszystkie rzeczy które mnie w obecnej chwili otaczają.
Ostrzegam ludzi którzy maja ze mną do czynienia na co dzień, ze mój stan napięcia przed okresem jest spory. Nie oczekiwane wybuchy złości i tym podobne, przez kilka następnych dni to będzie normalka, za co z góry wszystkich przepraszam :D
Wychodzę zaraz z domu i dopiero wieczorkiem do Was zajrzę. Zobaczę co mi ciekawego napisaliście.
Mam dla Was jeszcze kilka zdjęć z pobytu w Zgc. Dzień spędzony z K. na której bloga mogę Was zaprosić: klaudiagawryluk.blogspot.de/


Sobota, Urodziny K. Klub jak klub, ale w Naszym mieście nie ma innego wyboru prócz Plaza, nad czym wiele osób ubolewa, tak samo jak nad tym ze Nasze relacje z Panią ze zdjęć wróciły do poprzedniej formy, no ale takie życie. Nie każdemu musi się to podobać. Najważniejsze to żyć w zgodzie samemu ze sobą!

LOVE <3