128.

Cześć  kochani,
dzisiaj wstałam z wyboru przed godziną 8, a to jest u mnie mało spotykane aby wstać tak wcześnie z łóżka dobrowolnie. Należę do tych niedźwiadków które uwielbiają sobie pospać. A jak przyjdzie prawdziwa zimna to również zapadam w sen zimowy :D
Musze jednak z przyjemnością stwierdzić ze jak tak rano wstanę to dzień wydaje się dłuższy i przyjemniejszy.  Jednak na co dzień nie znana siła nie chce mnie wypuścić z pod kołdry…
Miałam dużo więcej czasu niż zwykle,  śniadanko, kąpiel. Zajęłam się troszkę domem. Pranie , sprzątnie i takie. Perfekcyjna Pani domu w swoim żywiole ;-) Także podsumowując, dzisiejszy dzień zapowiada się o wiele sympatyczniej niż wczorajszy.
Jeśli chodzi o sytuacje która mnie otacza to szczerze nie wiem co mam Wam powiedzieć, tzn nie wiem jak mam to nazwać. Dlatego pozwólcie ze zostawię to bez komentarza. Zycie samo zweryfikuje. Czasami różne sytuacje i wydarzenia spadają na Nas jak grom z jasnego Nieba, a człowiek jest zmuszony się z tym uporać, ale tak patrząc na to z boku to chyba takie uroki życia bez których było by nudno.
Jeśli chodzi o różne myśli które ostatnio odwiedzają mnie coraz częściej to tutaj również przemilczę te kwestię.  Szkoda tylko ze to wszystko nie jest  takie proste jak sobie pomyśle i ułożę. Muszę się ogarnąć. Albo w jedną albo w druga..

Z racji tego ze wielkimi krokami zbliża się do Nas zima, czas aby zaopatrzyć się w porządny szalik, czapkę i rękawiczki. Ja kilka dni temu sprawiłam sobie takowy prezenty, wybrałam zestaw z sieciówki (hm), w kolorze szaro metalicznym. A wy już macie swoje ocieplacze na te chłodne jesienno-zimowe chłodne dni?

outfit:
koszulka- zara
szalik,czapka,rekawiczki - hm
spodnie - hm
buty - noname
bransoletka z sowa - sklepshine.pl

do końca listopada -50% na wszystkie produkty , szczegóły są na stronie.