129.

Cześć  kochani,
Każdego dnia podejmujemy decyzje. Od tych błahych czy wpić sok czy herbatę po te z najwyższej półki decydujące o naszym życiu. Sprawiając, że wygląda ono tak a nie inaczej.
Nasze życie składa się z nieustannych wyborów pomiędzy jedną możliwością a drugą. Podejmujemy decyzje pod wpływem emocji bardziej lub mniej świadomie, ale zawsze dokonujemy jakiegoś wyboru.
Gdy jesteśmy małymi dziećmi tych najważniejszych wyborów dokonują za nas rodzice. To oni decydują, jakie imię będziemy mieć, jak Nas ubiorą, co będziemy jeść i czym się bawić. Z czasem zaczynamy być coraz bardziej samodzielni w podejmowaniu decyzji.
W podejmowaniu decyzji najgorsze jest chyba to, że jest ono obarczone ryzykiem dokonania niewłaściwego wyboru. Czasami jest nam dane zawrócenie ze ścieżki i wybór innej a czasami nie pozostaje nic innego jak ponosić konsekwencje wcześniejszych wyborów.
Wczoraj coś mnie napadło i wzięłam się za porządki w szafie, wyrzuciłam wszystkie szmaty, zaczęłam układać i segregować. Jednak tak sobie myślę ze
poukładane ciuchy w szafie nie zastąpią nam porządku naszego ducha. Dlatego kiedy chcemy coś zmienić w tym co Nas otacza, a nigdy nie jest na to za późno, powinniśmy zacząć od swojego wnętrza. Poukładać, dojść do ładu i składu ze swoimi myślami i uczuciami.

outfit:
torba - david jones
spodnie - hm
buty - www.czasnabuty.pl/
sweterek - http://www.multidetal.eu/
mam dla Was
15 % kod rabatowy
na każde zakupy w sklepie MuliDetal
po wpisaniu: pbanas

 

Moja kochana mamusia zaopatrzyła mnie w zestaw witamin na te chłodne jesienno zimowe dni :)