131.

Hola koty,
wszystko dzieje się tak szybko, nie jesteśmy przewidzieć tego co czeka Nas jutro. Karuzela wydarzeń sprawiła ze obecnie jestem w moim rodzinnym domu. Postanowiłam wykorzystać ten czas jak tylko mogę. Uciekam zaraz do szkoły i zostaje tam do wieczora. Byłam również dzisiaj na spotkaniu kosmetycznym i zostałam konsultantka kosmetyków Mary Kay, wiec jeśli ktoś będzie miał ochotę umówić się na spotkanie serdecznie zapraszam, ale o tym jeszcze wspomnę.
Przed wyjazdem dostałam jeszcze mała niespodziankę. mój ukochany sprezentował mi dwa komplety bielizny AIKYOU, niby zwyczajne wręcz proste. Jednak do wykonania tej bielizny zostały wykorzystane bawełny z certyfikowanych składników organicznych i posiada certyfikat Fairtrade. Naprawdę komfortowa i   cudownie się dopasowuje do ciała.

Możecie dzisiaj zadawać pytania, wieczorem bądź jutro rano postaram się odpisać na Wszystkie komentarze. Całuje Was mocno, i życzę uśmiechu i pozytywnej energii na te pochmurne i szare dni.











LOVE