134.

Cześć kochani,
Skarby moje kochane, na wstępie chciałam Was przeprosić ze to małe zaniedbanie bloga, ale obiecuje poprawę i od dziś postaram się poświęcić Wam dużo więcej czasu. Jak macie jakieś sugestie oraz pytania możecie śmiało pisać w komentarzach, do wieczora jestem on line więc popisze z Wami trochę ;-)
Jeśli chodzi o mnie i moje samopoczucie to czuje w sobie taka ‘obojętność’. Obojętność do świata który jest  w około, obojętność do społeczeństwa. Mimo to czuje się dobrze. Aura która mnie otacza jest pozytywna. Pozytywne nastawienie zmienia cały światopogląd w mgnieniu oka. Sami spróbujcie to się przekonacie. Od zawsze byłam optymistka i nie było dla mnie rzeczy nie możliwych. Czasem te cechy przysłaniały problemy życia codziennego. Jednak postanowiłam sobie ze już nie pozwolę na to. Moje pozytywne nastawienie od dziś będzie zawsze na pierwszym miejscu. Kocham życie i chce brać z Niego co najlepsze. A jak by nie było to MY sami decydujemy o tym jak Nasze życie będzie wyglądać. Także przesyłam Wam bardzooo duzoooo uśmiechu i wiary w siebie. Kochaj życie, a wtedy świat pokocha Ciebie ;-)

Ubrania ze zdjęć możecie znaleźć na stronie www.cudmoda.pl , getry które mam na sobie są naprawdę świetnej jakości i idealnie dostosowują się do figury.  Buty oczywiście znajdziecie na mojej ulubionej stronie www.stylowebuty.pl

outfit
koszulka - klik
legginsy -
kilk
buty –
 klik
futerko – z lat 80tych
torebka – z lat 80tych
chustka - river island
okulary – ray ban


fot. Natalia Andrysz John

Co myślicie o tym, jak w następnej notce dodała zdjęcia i opisy kosmetyków do pielęgnacji włosów? :)
LOVE