136.

Hej kociaki,
Ostatnio przeglądałam swoje stare foldery, zdjęcia, zapiski, uwielbiam to w jaki sposób wracają wszystkie cudowne chwile po znalezieniu takich staroci.
Życie nie sprawia, że spotykasz ludzi, których chcesz spotkać. Życie daje Ci ludzi, którzy muszą Ci pomóc, zranić Cię, pokochać, opuścić i sprawić,że staniesz się osobą, którą masz się stać. Dzisiejszy świat jest tak sztuczny. Każdy żyje dla siebie. a przecież aby być szczęśliwym trzeba przede wszystkim żyć dla kogoś..

Chciałam Wam dzisiaj pokazać cudowny sklep internetowy. Każda modna kobieta musi go znać:) Sweterek który mam na sobie znalazłam właśnie na tej stronie. http://www.bbnb.eu/
Czapkę znajdziecie na  www.urbanflavours.pl/
 Zakochałam się w tej stronie od pierwszego wejrzenia, największy wybór i najlepsze czapki :)
Ci co mnie znają to wiedzą ze od zawsze kocham się w rapie.. i to się nigdy nie zmieni.

outfit:
sweterek - klik
czapka - klik
spodnie - miss sixty
szalik - hm
torba - david jones
bronsoletka - klik
fot. Natalia Andrysz John

Co myślicie o tym żebym w następnej notce opisała jak zrobić, czym zrobić i gdzie kupić takie pazurki jak widać na zdjęciach??

zapraszam na mojego Fanpage'a
www.facebook.com/PatrycjaBanasBlog
LOVE!