147.

Hola,
Witam Was w nowym roku. Coś czuje ze będzie on dziwny. Może 'dziwny' to nie do końca trafne określenie ale na pewno ten rok nie raz Nas zaskoczy, będzie po prostu nietypowy, nieprzewidywalny. Ale myślę że będzie pięknie. Musi być. Teraz pytanie do Was, jak Wam minął sylwester?  Ja pierwsza połowę spędziłam w domku z rodzinka. Gry na kinekcie, śmiechy, szampan z truskawkami i takie tam. O godzinie 00:00 poszliśmy oglądać fajerwerki, i tam Nas porwali znajomi... Podsumowując było całkiem miło.
Wracając do teraźniejszości, od kilku dni jestem zaplątana w seans filmy, a dokładniej serialowy. Całymi dniami oglądam serial "Plotkara". Zakochałam się we wszystkich postaciach. Własnie zabieram się za drugi sezon :) Znacie, oglądacie, kogo najbardziej lubicie? Bo mnie urzekł Chuck Bass , haha :D

Dawno z Wami nie pisałam, dlatego dzisiaj zamierzam odpisywać na Wasze pytania.. Buziaki i do usłyszenia w komentarzach . xoxo

LOVE