149.

Hej hej,
ostatnio mało mnie tutaj, wiem. Mam nadzieje że mi wybaczycie. Czasami człowiek ma takie chwile, że brak mu chęci i weny do czegokolwiek. Myślę że mam to już za sobą. Wynagrodzę Wam jakoś ten czas w którym mnie nie było. Dzisiaj zdjęcia na których widać Nasza piękna zimę. Niebawem dodam zdjęcia z sesji wykonanej przez cudownego fotografa DreamDesignPhotography. A w planach czeka na Was jeszcze filmik, który już Wam dawno obiecałam. Także mam nadzieje że trochę odpokutuje moją nieobecność  ;-P
W czwartek mam egzamin na prawo jazdy, dlatego biorę się za przypomnienie testów których nie widziałam z rok czasu. Trochę przeraża mnie fakt ze będę zdawać w takich warunkach atmosferycznych.. co o tym myślicie?

outfit:
torebka- amiche.pl
płaszczyk- mosquito-sklep.pl/
okulary- granashop.pl/
zegarek- granashop.pl/

Jestem on-line, także możecie pisać :) LOVE

Zapraszam Was na Zumba Party zorganizowane przez moje przyjaciółkę, będzie moc! :D
http://www.facebook.com/events/471601539542893/?fref=ts