151.

Cześć koty,
Co tam u Was słychać? Ja mam nie co bałagan w myślach i w życiu, aczkolwiek nie będę tutaj o tym pisać. Nie czas i miejsce na tego typu rozkimny. Chciałam również zaznaczyć ze mam dość już tej zimy, a dokładniej tego mrozu i czekam na wiosnę z utęsknieniem. Tak po za tym wszystko jest okej, dzisiaj w nocy jadę do Niemiec, wiec może mnie nie być przez chwile, bo nie wiem jak tam z dostępem do neta.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać cudowne t-shirty, które można połączyć ze wszystkim, i do wszystkiego pasują. Pozerki.pl (click)

T-shirty, oraz inne stylowe ubranka znajdziecie tutaj:
http://allegro.pl/listing.php/search?category=1454&sg=0&string=pozerki

kołnierzyk - granashop.pl
okulary- granashop.pl/
złoty krzyż - granashop.pl/
czarna opaska z ćwiekami -sklepshine.pl/
bransoletka z frędzlem - sklepshine.pl/
I jak się Wam podobają?
LOVE