159.

Cześć Wam,
leże a w głośnikach nowa płyta O.S.T.R. Hades - HAOS. Cudowne dźwięki, teksty, bity i wgl wszystko. Dlaczego my, kobiety, mamy tendencje do wyolbrzymiania, tworzenia nowych 'problemow' na Naszej drodze. Czy to z racji tego ze potrzebujemy aby cokolwiek się działo w Naszym życiu, czy może po prostu lubimy czuć wachlarz emocji który temu towarzyszy. Generalnie od jakiegoś czasu zamknęłam się w swoim świecie, i jest mi tak dobrze. Otoczyłam niewidzialnym murem i nikogo do siebie nie dopuszczam. Oczywiście nie licząc moich przyjaciółek, bo dla Nich zawsze mam czas..:) A tutaj dodam również ze niebawem odwiedzę moja drugą połówkę, bratnią dusze od zawsze, spędzimy kilka dni razem <3 Coś czuje ze wiosna się zbliża... :)  Dużo uśmiechu :*

Pytania możecie zadawać w komentarzach, wieczorkiem odpisze
LOVE