162.

Cześć słoneczka,
na wstępie chciałam Wam życzyć cudownych Świąt Wielkanocnych. Ja spędzam ten czas z moja wspaniała rodzinka. Teraz znalazłam wolną chwile. Z racji tego ze nie mam za dużo nowych zdjęć, gdyż nie skupiam na tym ostatnio uwagi, wygrzebałam jakieś fotki zrobione w najbliższym okresie z mojego telefonu :)
Chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować za te mnóstwo ciepłych i pełnych miłości słów jakie od Was dostaje. Jest mi z tego powodu bardzo miło. Dziękuje za Wasze wsparcie i za to ze cieszycie się razem ze mną moim szczęściem. Wiem ze coraz mniej mnie tutaj, ale uwierzcie mi ze jak tylko wyjdzie słoneczko i zrobi się ładnie za oknem będę dla Was pisać o wiele wiele więcej!
Jeśli są tutaj ze mną jakieś Mamy, a wnioskuje z poprzedniej notki że tak, to mam do Was pytanie. Mam straszne mdłości.. Ponoć utrzymuje się to tylko do 3miesiaca, aczkolwiek chciałam zapytać czy któraś z Was również tak miała? i w jaki sposób najlepiej się ich pozbyć... bo szczerze mówiąc nic mi nie pomaga..

Całuski dla Was. Jak myślicie chłopczyk czy dziewczynka?! ;-)

LOVE