161.

Czeeeeść koty,
mam nadzieje ze wybaczycie mi moją nieobecność na blogu, ale naprawdę w moim życiu zaszły diametralne zmiany. Tzw 9 najważniejszych miesięcy w życiu każdej kobiety. Pomijając fakt że, cały czas bym tylko spała i mam męczące mdłości, to wszystko u mnie w porządku. Potrzebuje teraz dużo wypoczynku, witamin i miłości od bliskich :-) Jestem bardzo szczęśliwa. Moje marzenie rodzicielskie się spełniło :-) Oczywiście nie ma to wpływu na prowadzenie bloga, nie mam zamiaru go zawieszać ani likwidować. Wręcz przeciwnie, chce się dzielić tym cudownym okresem w moim życiu z Wami. Będę do Was pisać i informować jakie zmiany u mnie zachodzą ;-) Czekam na cieplejsze dni bo mam już dla Was przygotowane outfity na Wiosnę 2013. A ja teraz przy takiej pogodzie, mrozach i śniegu staram się nie wychodzić z domku.
Przy okazji chciałam zaznaczyć i ogromnie Wam podziękować, ponieważ liczba oglądalności mojego bloga przekroczyła 2 000 000 <3 LOVE

A co tam u Was słychać? Wszystko w porządku ? <3
LOVE