163.

Hej kociaki,
coś czuje że wiosna zbliża się do Nas wielkimi krokami. Chyba już wszyscy na to czekamy. Z racji tego że ciepłe dni coraz bliżej, chciałam Wam przedstawić trend tej wiosny, a mianowicie mocno podkreślone usta. Ja wybrałam standardowy odcień czerwieni, aczkolwiek w bordach, i mocnych różach też potrafię się odnaleźć :) Zachęcam wszystkie kobietki do tego aby od czasu do czasu podkreśliły swoją wiosenną stylizacje kolorem na ustach.
Co do mojego samopoczucia, to powiem tyle; bez zmian. Szczerze mówiąc mam już dość tych mdłości aczkolwiek przyzwyczaiłam się do Nich i staram się z tym jakoś żyć. Teraz to co Ja czuje i myślę nie jest najważniejsze. Musze odstawić na bok samą siebie i dbać o to aby moja "mała fasolka" miała wszystko czego potrzebuje. Także pozostaje mi jedynie pozytywne nastawienie, do siebie, do ludzi, do świata... Łatwo się mówi, trudniej zrealizować.. ale będę się starać, obiecuje :)
Z racji tego ze temperatura za oknem jest już do zaakceptowania, przygotuje dla Was kilka nowych wiosennych stylizacji. Do usłyszenia, czekam na Wasze komentarze. Kiss

naszyjnik - http://granashop.pl/pl/c/Naszyjniki/13


LOVE