178.

Holaa koty,
Co tam u Was? Ja własnie wróciłam ze szpitala, gdzie spędziłam ponad 3,5 h. Miałam badania na glukozę. Jezus maria, never again. Wczoraj o godz 18  mogłam zjeść ostatni posiłek. Ale na szczęście jestem teraz u ukochanej mamusi, także czeka mnie przepyszne śniadanko. Ja i mój synek czujemy się dobrze. Coś czuje, że rośnie mały piłkarz, liczba dziennych kopniaków stale wzrasta. Dodam jeszcze, że wczoraj weszłam na wagę, i jestem coraz większym grubasem. Moja teraźniejsza waga to 60kg.
Obecnie spędzam czas z przyjaciółmi, korzystamy z ładniej pogody. Chciałam od razu zaznaczyć, aby uniknąć zbędnych komentarzy, że nie opalam brzucha. Zawsze mam zakryty chustką lub czymkolwiek. Staram się ograniczać czas na słońcu :)

Dzisiaj do godziny 00:00 możecie wysyłać swoje wierszyki konkursowe w poprzedniej notce.
Ogłoszenie wyników jutro na moim Fanpage'u! Powodzenia <3


LOVE