192.

Cześć Kochani,
muszę przyznać, że macierzyństwo jest cudowne, ale jest coś, co jest straszne - ilość snu. A dokładniej jego brak. W ciągu ostaniu kilku dni śpię po 5-6 godzin. Mojego maluszka boli brzuszek i jest niespokojny, strasznie mi go szkoda. Podchodzę do tego bardzo emocjonalnie, jednak mama mi tłumaczy, że nic się nie da zrobić, że to fizjologia człowieka, że z czasem już go nie będzie boleć. Ciężko się pogodzić z tym, że taka mała istotka która kocham nad życie cierpi, a ja nie mogę nic na to zaradzić. Jedyne co mogę zrobić, to dać mu całą miłość i ciepło jakie w sobie mam. Opiekować się i czuwać nad Nim cały czas :)

Chciałam stwierdzić, że od dłuższego czasu nie robię inaczej zakupów niż przez internet. Wiem, leń ze mnie. A po drugie nie mam nawet czasu i ochoty przechadzać się po sklepach. Zaprzyjaźniałam się ostatnio z nowa strona, a dokładniej www.domodi.pl/ , znajduje tam wszystko. Od ciuchów i butów, po kosmetyki, kończąc na przedmiotach dla dzieci i do domu. Wszystko co potrzebne, wszystkie marki, w jednym miejscu.

Jest już ponad cztery tygodnie od kiedy Natan jest na świecie. Jak każda kobieta po tych 9 miesiącach odczuwam wzmożona potrzebę dbania o siebie. Z racji tego że, jestem mama karmiącą nie mogę korzystać z solarium a zdecydowanie lepiej czuję się w ciemniejszej karnacji. Dlatego poszperałam w internecie i znalazłam idealne rozwiązanie. Kosmetyki Fake Bake, cudo. Więcej tutaj : http://fakebake.pl/ Naturalna, piękna i długotrwała opalenizna bez słońca. Szczerze mówiąc nie jestem zwolenniczka samoopalaczy. Ale po zapoznaniu się z z kosmetykami Fake Bake postanowiłam spróbować, wybrałam płyn opalający i naprawdę jestem bardzo zadowolona z efektu. Aplikacja jest bardzo prosta, za co również mogę pochwalić. Za pomocą dwóch rękawiczek i jeden miękkiej rękawicy dołączonych do opakowania rozprowadzamy kosmetyk na całe ciało. Czekamy 15-20 minut i gotowe. Efekt trzyma się do tygodnia czasu. Dzięki unikalnej formule i specjalnym składnikom płyn szybko się wchłania, równomiernie pokrywa i nadaje koloryt skórze. Sama nie sądziłam ze będzie to tak banalnie proste i do tego taki idealna opalenizna. Chyba nikt nie jest w stanie zrobić sobie tym krzywdy :) Na zdjęciach możecie zobaczyć efekt.
A kosmetyk znajdziecie tutaj: http://sklep.fakebake.pl/pl/p/Flawless-plyn-opalajacy-170ml/110


sukienka- http://rohoshop.pl/19-sukienka-lady-grey.html
sweter- http://domodi.pl/odziez/odziez-damska/swetry-damskie
buty- https://www.facebook.com/pages/Salon_Anka/339994892745742

włosy mam zagęszczone i przedłużone zestawem z : www.doczepiane.pl

LOVE