193.

Cześć Wam,
zima zbliża się wielkimi krokami, zaraz święta i Nowy Rok. Jak ten czas leci... Mam wrażenie że, ten okres zimowy z poprzedniego roku tak niedawno się skończył, a tutaj już wkraczamy w nowy. Szczerze mówiąc chciałabym aby już spadł śnieg, i było biało za oknem. Chciałabym już poczuć klimat świąt i tego co z Nimi związane. Chociaż zdaje sobie sprawę że, nawet dobrze nie napada a ja już będę marudzić że za zimno i chce lato...:P
Jak zwykle piszę do Was, gdy mój maluch śpi. Bo tylko wtedy mam trochę czasu, który mogę poświecić na coś innego niż opieka nad moim synem. Natanek ma już ponad miesiąc i waży 5,250. Duży chłopczyk. Ciągle chce być noszony na rekach. Zasypia tylko jak przy Nim leże i głaszczę go po policzkach, jak odchodzę zaraz marudzi lub płacze, więc znalazłam sposób. Jak już widzę że śpi to zostawiam mu pod noskiem moją bluzę, koszulkę czy szlafrok. Lubi czuć że, ktoś jest przy Nim. Chyba każda mama uwielbia swoje dzieci, i uważa je za największe szczęście w życiu. Ja i mój synek bardzo się kochamy, i nie wyobrażam sobie żeby miało go przy mnie nie być !:)

Z racji tego że, nadeszły zimne dni, trzeba było znaleźć odpowiednia kurtkę. Ja postawiłam na cieplutka parkę, którą uwielbiam i uważam za strzał w dziesiątkę! Na pewno pojawi się u mnie na blogu w nie jednej stylizacji..:)
link do kurtki: http://divafashion.pl/sklep/kurtki/ku62013-2/
https://www.facebook.com/DivaFashion.Rzeszow


Kilka zdjęć z moim słoneczkiem, dziecko dla Matki, Rodzica jest najpiękniejszym darem. Dla nich żyjemy, spełniamy pragnienia, marzenia, otaczamy troską, opieką, miłością. Jesteśmy w dzień i w nocy.

tunika ze zdjęć - http://www.mosquito-sklep.pl/pl/nowoci/532-szara-tunika-z-rekawami-ze-skory.html#

NATAN <3
LOVE