216.

Hej Kochani,
jak wspomniałam na swoim facebooku, biorę udział w konkursie na Człowieka Roku 2013.
Od dwóch lat jestem dla Was, tworze dla Was posty, robię zdjęcia, utrzymuje z Wami kontakt, dziele się swoim życiem. Tym razem chciałam Was poprosić abyście Wy byli dla mnie...:)
Chciałabym aby każdy kto lubi, śledzi, czyta mojego bloga oddał na mnie w głos w owym konkursie.
Głosować można dwa razy dziennie, tzn 
raz dziennie wysyłając smsa na numer 530 032 199 o treści 17 (koszt zwykłego sms'a, czyli nic Was to nie kosztuje)
oraz

logując się bezpłatnie na stronie http://www.czlowiekroku.zinfo.pl/  i wybierając swojego kandydata, mój numer to 17.


Oto film promujący Plebiscyt, na którym możecie zobaczyć mnie, kawałek mojego mieszkania i mojego przesłodkiego synka:) Jak Wam sie podoba?


Jest Was naprawdę sporo, i z Wasza pomocą uda Nam się zdobyć całkiem dużą ilość głosów, wystarczy tylko że będziecie głosować:)
Zajmie Wam to dosłownie minutę dziennie.
Mam nadzieje że jesteście ze mną i mogę na Was liczyć :) Uwielbiam Was i czuję że jesteście niezawodni!
Głosownie trwa do 16 maja do godz 20.

Jak uda Nam się zdobyć największa ilość głosów przygotuje dla Was fajną niespodziankę.. ;) BUZIAKI



LOVE