218.

 Cześć Wszystkim,
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić moje propozycje na maj. Czas ożywić nasza garderobę, myślę że najwyższa pora na spódniczki i sukienki. Wszystko co kolorowe, wiosenne i letnie. Uwielbiam ten okres jeśli chodzi o mode i stylizację, jest to czas w którym mamy największe pole do działania i tworzenia.

Moje propozycje na Maj,  to luźny szary zestaw z akcentem czerwieni i ponadczasowymi conversami.
Wszelkie kwieciste motywy, luźne spodnie, połączenia raz mieszanka bieli i czerni
Pastelowe sukienki i spódniczki :

1. tutaj przygotowałam więcej (klik)



2. tutaj przygotowałam więcej (klik)


3. tutaj przygotowałam więcej (klik)


4. tutaj przygotowałam więcej (klik)


P.s chcecie abym w następnym poście dodam stylizację z poniższego zdjęcia?:)
Kochani w wolnej chwili odpowiem na Wasze pytania :)
LOVE