222.

 Cześć Wam,
dzisiaj przygotowałam dla Was luźna miejska stylizacje. Idealna na codzienne wyjście, spacer czy spotkanie ze znajomymi. Wykorzystałam do niej szorty, bez których nie wyobrażam sobie tych wszystkich ciepłych dni. Dekatyzowane body w odcieniu szarości, długi szary sweter, kremowa oversized bag (mój ulubiony typ torebki), czarne trampki na niskiej koturnie, wszystko dopełniają złote dodatki w postaci łańcuszków.

Mój synek ma już jednego ząbka, wczoraj zauważyłam że wybija się drugi!:) Uśmiech niemowlaka gdzie widać same dziąsełka jest uroczy, ale kiedy podczas śmiania bobasa widać jeszcze dwa malutkie białe ząbki,  to dopiero naprawdę cudowny widok. Z każdym uśmiechem Natanka robi mi się cieplej na serduchu, zresztą chyba każda mama odczuwa podobnie do swoich pociech, co ?:)

rzeczy wykorzystane do poniższej stylizacji:
sweter - KLIK
body - KLIK
spodenki - KLIK
torebka - KLIK
buty - KLIK
okulary - KLIK


LOVE