223.

Hej Kochani,
Od kilku dni mamy kalendarzowe lato, szczerze mówiąc u mnie za oknem tego nie widać. Ale jestem dobrej myśl, i z cierpliwością czekam na słoneczne dni.
Całe lato przed Nami, jesteście przygotowane?  Bo zaraz pora wskoczyć w bikini ;)

Ja osobiście wprowadziłam kilka małych zmian w diecie, więcej ruchu, ćwiczenia. Przydatne okazały sie porady Natur House.
Jeśli któraś z Was chce poprawić swoja sylwetkę na lato, lub jest w trakcie działania to zachęcam do zapisania się  http://www.e-naturhouse.pl/
Uważam że naprawdę warto trochę popracować nad swoim ciałem i cieszyć się z osiągniętych efektów. 
Nie ma co siedzieć bezczynnie, samo się nie zrobi...:) Ja własnie wróciłam z dłuuugiego spacereku z Natankiem. Zresztą przy małych dzieciach chyba nie ma opcji aby siedzieć i nic nie robić ;)))

Poniżej kilka zdjęć z dnia aktywnie spędzonego na Karbonaliach :)


Jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach, postaram się odpowiedzieć na tyle ile mogę :*
LOVE