225.

Cześć kochani,
Ci którzy śledzą mojego instagrama to wiedzą że wylądowaliśmy z Natankiem w szpitalu. Zaistniała sytuacja sprawiła, że publikacja postu się nieco opóźniła. Najważniejsze, że z małym wszystko w porządku, jest zdrowy i znów czuje się bardzo dobrze. Okazało się, że dopadła go tak zwana 'trzy dniówka'. Trzy dni wysokiej gorączki, dochodziło do 40 stopni. Naprawdę przez te kilka dni najadłam się strachu i nerwów, jak dzieciaki tracą zdrowe to wszystko inne traci sens. Dużo zdrówka i ciepła dla Wszystkich mam i Waszych dzieciaczków :*

Niebieska sukienka- KLIK
Natan dresy - KLIK
Natan kamizelka - KLIK


Tak jak obiecałam odpowiem na pytania :)
 
 "Jakrobisz swojego slynnego koka? nigdy nie widzialam zebys odpowiedziala na te pytanie ;D "
-Jest to zupełna kwestia przypadku. Robię go w dosłownie trzy sekundy. Jak się ułoży tak zostaje. Odpowiadałam już na to pytanie:)

"O której wstajesz czy Natanku? Spisz dlugo? I o ktorej spac chodzisz?"
-Natanek zasypia o 21,22. Ja kładę się spać nieco później, mam chwile dla siebie jak mały śpi. Budzimy się koło 7,8. Jemy mleko i śpimy jeszcze do 9,10 także nie jest tak źle :) Mały daje pospać.

"masz doczepiane wlosy? doczepiasz jeszcze?"
-Nie, już nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam przedłużane włosy. Przez okres ciąży dużo mi urosły. Wcześniej używałam włosów z doczepiane.pl

"Jakiej farby używasz? :D"
-Standardowe pytanie, ale odpowiem dla tych którzy nie dopatrzyli nigdzie odpowiedzi. Londa - ciemny blond

"Coś ćwiczysz?:)"
-Nie, moja szczupła figurę zawdzięczam dzięki genom ;) Jakoś szczególnie nie dbam o to, aczkolwiek czasem jak mi się przypomni robię kilka brzuszków :P

"gdzie ma zamiar pani wyjechać na wakacje?:)"
-Nie mam żadnego konkretnego pomysłu, plany się trochę pozmieniały, wiec zostaje mi spontan. Ale na pewno gdzieś pojadę z Natankiem :)

 "Ile masz w sumie rodzeństwa ?"
-Jedną siostrę 23lata , dwóch braci 18, 7. Nie wyobrażam sobie bez nich życia.

"sprzedajesz gdzieś swoje ciuchy ? kiedy coś wystawisz proszę.."
-Jak zrobię porządek w szafie i posegreguje co na sprzedaż, to zrobię mała wyprzedaż moich ciuszków :P Zrobię to za niedługo

"Kochana jak Ty to robisz że przez cały rok masz taką ładną opalenizne? ;) ;*"
-Używam kosmetyków fake bake http://sklep.fakebake.pl/ , 60 minutes, flawless, i balsam tindet

'mozesz powiedziec jak zniosłaś ciążę? niektóre kobiety ciężko znoszą ten okres'
-Pierwsze trzy miesiące były okropne, bardzooo męczyły mnie mdłości. Drugi trymestr wspominam najlepiej, najgorszy był dla mnie ostatni miesiąc w którym nie miałam już siły chodzić i tylko czekałam..:)
 

W prawym górnym rogu dodałam gadżet w którym będą pokazywać się zbliżone rzeczy jakie wykorzystuje u siebie w stylizacjach :) Sprawdźcie

LOVE