227.

Cześć kochani !:)
do dzisiejszej stylizacji wykorzystałam motyw klasycznej czerwieni, która jest elegancka oraz prosta. Sukienka i usta w kolorze czerwonym robią całą robotę, zbędne są dodatki. Jak Wam podoba się moja propozycja?

Natanek właśnie siedzi mi w nogach i bawi się gazeta. Najfajniejsze zabawki dla mojego synka to coś co wcale nie jest zabawka i robi dużo hałasu..;)
Natan za tydzień i jeden dzień skończy 10 miesięcy, jeszcze 2 miesiące i jego pierwsze urodziny. Niesamowite jak ten czas szybko leci, uwielbiam być Mamą. Nie ma takich słów które potrafiłyby wyrazić moja miłość do synka.

Kochane Mamy, mam pytanie dotyczące nocnika. W jakim wieku uczyłyście tego swoje pociechy? Czy Natanek nie jest za mały? I jakie macie sposoby nauki?:)



sukienka - miadesing (KLIK)
kopertówka - domodi (KLIK)

LOVE