232.

Hej,
nie da się nie zauważyć, że mamy jesień. Za oknem szaro, zimno, brak chęci na wyjście z domu. Typowe objawy jesieni. Jednak przy moim synku nawet bez wychodzenia z domu mam co robić :P
Dzisiaj zrobiliśmy dla Was kilka zdjęć, coraz trudniej jest sfotografować Natanka, który jest w ciągłym ruchu, i nie chce się zatrzymać choćby na chwilę.
Chciałam Wam pokazać świetne poduchy i kocyk WANTEDFORYOU (klik)

Rzeczy są wykonane ręcznie z tkanin najwyższej jakości. Można składać indywidulane zamowienia według własnego uznania. Jest to super pomysł do aranżacji wnętrz, w prosty sposób można nadać niezwykły klimat w pokoju Naszych pociech

Poduchy - KLIK
Kocyk - KLIK

Ja i Natanek uwielbiamy te poduszki, a Wam jak się podobają?

Bluzeczka - domodi.pl (KLIK)
Spodenki - domodi.pl (KLIK)



Wiem, że mało odpowiadam na Wasze pytania, ale nie jestem nawet w stanie odpowiedzieć na wszystkie.
Dlatego postanowiłam pod każdą nowa notką odpowiedzieć na jedno pytanie z poprzedniego postu

Dzisiaj wybrałam :
"Anonimowy21 września 2014 13:20
Co robisz, ze masz takie lśniące włosy mimo licznych zabiegów sa takie lśniące i pełne życia?"

Przy każdym rodzaju włosa najważniejsze jest aby używać odpowiedniej pielęgnacji. Ja polecam profesjonale szampony i odżywki. Fakt, są nieco droższe jednak ich wydajność jest o wiele większa niż produkty dostępne w drogeriach. Polecam stronę http://www.sklep.beabeleza.pl/ .
Ja myje włosy co 2-3 dni, i nakładam olejki, odzywki , i wiele innych rzeczy żeby utrzymać moje włosy w dobrym stanie.


LOVE