233.

Cześć,
Na początku taka mała refleksja, jak ten czaaaaas szybko leci... Za dwa tygodnie z groszem mój synek ma swoje pierwsze urodziny. Jestem w szoku kiedy to zleciało. Dokładnie pamiętam Nasze pierwsze dni w domu... Jego pierwsze grymasy, uśmiechy, pierwsze słówka. A teraz już stawia pierwsze kroki ..:)
Jestem w trakcie planowania i przygotowywania jego imprezy urodzinowej. Chce aby jego pierwsze urodziny były wyjątkowe i pełne uśmiechu na jego kochanej buźce.

Dzisiaj troszkę inna propozycja niż zwykle. Tym razem chciałam Wam zaprezentować dwa komplety, idealne na wieczorne wyjście do klubu, na imprezę. Który bardziej przydał Wam do gustu? Jak dla mnie oba są rewelacyjne i robią takie same wrażenie :)

Komplet Patrycja - przejdź na stronę (KLIK)
Komplet Klaudia - przejdź na stronę (KLIK)




Wybrane pytanie z poprzedniego postu:
"Twoje włosy naturalne są proste czy je prostujesz?" 
Odpowiedz:
Moje naturalne włosy są falowane, po samym wysuszeniu mam nieco porowate włosy. Po każdym myciu używam prostownicy, czyli prostuje włosy raz na 2,3 dni. Mam ich dużo i sa długie, wiec suszenie i prostowanie to godzina zabrana..:)


LOVE