240.

SmartFood - Jak lekko być lekkim!

Hej Kochani, w dzisiejszym poście chciałam poruszyć kwestie odżywiania się. Osobiście uwielbiam spędzać czas w kuchni, wymyślając i tworząc nowe dania. Zdarza się tak, że nie zawsze mam czas aby przygotować pełnowartościowy posiłek, wtedy na ratunek wkraczają produkty SmartFood.
Produkty SmartFood to innowacyjna, wysokiej jakości żywność funkcjonalna z kategorii produktów i diet niskokalorycznych. Nie jest to dieta wysokobiałkową, lecz zbilansowana dieta o obniżonej wartości energetycznej. Na pewno padnie pytanie: "Jak dieta w proszku może być zdrowa?" Produkty SmartFood powstają z zastosowaniem naturalnych surowców poddanych procesom suszenia powietrzem lub liofilizacji. Dzięki temu zachowują wszystkie wartości odżywcze, są trwałe oraz spełniają wszystkie rygorystyczne normy. Osobiście nie stosuje produktów w celu utraty kilogramów, bo jak wiemy jestem z natury mega chudzinka. Tak jak wspomniałam, opisane wyżej produkty stosuje gdy brak mi czasu na przyrządzenie pełnowartościowego jedzonka. Ponieważ zwracam uwagę na to co jem, i staram sie wyeliminować z mojej diety niezdrową żywność oraz jak najmniej chemii.
Ten post jest przeznaczony dla osób, które chciałyby zrzucić zbędne kilogramy. Przybliżam Wam dietę SmartFood, aby naprowadzić Was na właściwą drogę w odchudzaniu.  W dzisiejszych czasach, wygląd fizyczny odgrywa ważną role. Każdy dąży do upragnionego ideału, chociaż nie uważam aby to było słuszne (ale nie o tym teraz mowa). Mimo to w dobie internetu, i napływającej fali zdjęć przepięknych kobiet z całego świata, każda z Nas chce wyglądać i czuć sie jak najlepiej.

Do lata zostało jeszcze trochę czasu, więc warto popracować nad swoim ciałem, i kondycja. Chociażby dla własnej satysfakcji i dobrego samopoczucia. Najważniejsza jest silna wolna ;) Także wszystkie leniuchy zapraszam na stronę :
http://www.smartfood.pl/
Oraz podnosimy tyłki z łóżek, i zaczynamy ćwiczyć, biegać. Wysiłek fizyczny oraz dieta SmartFood i efekty gwarantowane !:) 3mam kciuki



    
Koktajl o smaku czekoladownym.
Sposób przygotowania:
1. Zawartość saszetki wsypać do shakera lub butelki
2. Dodać 220 ml zimnego mleka lub wody
3. Potrząsnąć aż do uzyskania jednolitej konsystencji 

Ps: Był megaaa pyszny :)

W poprzedniej notce zaproponowałam post z moim codziennym makijażem, z komentarzy wynika, że wiele z Was jest ciekawa i chętna na taki wpis.
Dlatego jak tylko na blogu liczba komenatrzy dobije do 100 wrzucam dla Was takiego posta :)

Buziaki!