248.

Wiosna, lato.

Cześć, w dzisiejszej stylizacji wykorzystałam letnią sukienkę. Idealnie pasuje do lekkich, zwiewnych zestawień. Link do tego modelu sukienki podam poniżej. Tak samo jak do wszystkich produktów wykorzystanych do zdjęć. Kolor beżowy jest tutaj na pierwszym planie. Całość podkreśliłam torebką przepasaną w biodrach oraz kamizelką. Wybrałam delikatne buty, które fantastycznie wyglądają na stopie, a co najważniejsze są mega wygodne. A to chyba najbardziej cenie w butach które wybieram :)


Mało pisałam do Was przez ostatni czas, wiec chociaż tak w skrócie opowiem co u mnie. Od ostatniego postu zdążyłam odwiedzić Warszawę, spędziłam czas z moja przyjaciółka. Pomimo że dzielą Nas kilometry to i tak miedzy Nami zawsze jest tak samo, i to jest cudowne.
Obchodziłam drugi raz w życiu swój dzień mamy. Ten dzień jest dla mnie wyjątkowy szczególny, obchodzę go jako mama i jako córka. Później szalony dzień dziecka, obskoczyłam wszystkie dzieciaki w rodzinie z prezentami i słodyczami. Nie wiem jak Wy, ale dla mnie radość i uśmiech dziecka to jedna z lepszych chwil życia codziennego.
Poza tym korzystaliśmy ze słoneczka, opalanie, grillowanie, bieganie za Natanem, który w ciepłe dni szalał sobie w dmuchanym basenie.
 A aktualnie czekam az synek wstanie i uciekamy z ciocią Klaudią na spacerek, taka ładna pogoda że trzeba korzystać :)


sukienka- sugarfree (KLIK)
okulary- Caroline Abram (KLIK)
kamizelka- Bianco Boutique (KLIK)
torebka- sinsay
buty- elilu (KLIK)


LOVE