255.

HEJ

Szczerze mówiąc, sama nie chcę dokładnie wiedzieć kiedy dodałam ostatniego posta. Przyznaję, należy mi się niezły kopniak w tyłek! Możecie śmiało na mnie nakrzyczeć z tego powodu, najlepiej tak aby mi w pięty poszło! A żeby jeszcze bardziej sobie dołożyć do pieca to przyznam, że nie mam nic na swoje usprawiedliwianie. Oczywiście, mam pełno rzeczywistych wymówek, mimo to nie będę Wam ich pisać. Zawsze powtarzam sobie i  innym "dla chcącego nic trudnego". Dlatego też przemilczę temat. Nie będę również pisać "obiecuje poprawę, regularne posty(...)" Ponieważ (przytoczę tutaj kolejne moje powiedzonko) "liczą się czyny nie słowa"!
Także dzisiaj wrzucam wiosenną stylizacje, w roli głównej żakiet, w kolorze granatowym, który jest bardzo toooop tej wiosny :)

Wczoraj był Dzień Kobiet, więc moje Kochane przyjmijcie ode mnie życzenia, może trochę spóźnione, ale jak najbardziej szczerze. Każdej z Was, życzę pełno optymizmu, poczucia własnej wartości, pewności siebie. Chciałabym aby otaczali Was wartościowi ludzie, aby Wasze relacje z bliskimi opierały się na szczerej i bezinteresownej miłości. Czerpcie z życia wiele pozytywnej energii i przelewajcie ją na swoje otoczenie. Życzę Wam codziennego uśmiechu na twarzy, udanych fryzur, wygodnych butów i dobrych facetów! ;)

marynarka - EDAN (klik)
koszula - fashionbazaarbutik  (klik)
spodnie - h&m
torebka - alexandrak (klik)
okulary - sunglassspot (klik)
buty - DeeZee   (klik)
etui - ayn.com.pl (klik)


 CAŁUJE, P :*