263.

Hej,
od rana siedzę z dzieciakami, synkiem (2,5) i bratem (9), także mam wesoło i głośno. Mimo to udało mi się zrobić dla Was zdjęcia, obiad, utrzymać mieszkanie w czystości i uplinować dwójkę łobuzów bez żadnych większych urazów :P
Dzisiaj bardzooo dziewczęco; róż, kwiaty, fale na włosach.
Do stylizacji wybrałam długą, szarą spódnicę i różowy top z odkrytymi ramionami. Na włosach wianek, ponieważ staram sie jeszcze nacieszyć wakacyjnymi outfitami, a zaraz zawita jesień. Czas niesamowicie szybko pędzi.
Miałam zostać nieco dłużej w Warszawie, ale jednak zmieniłam plany. W czwartek czeka Nas podróż do Kudowy. Także kolejny post dodam już z górskich klimatów :)

top - mooshi KLIK
spódnica - mooshi KLIK
buty - elilu KLIK
wianek - granashop KLIK
okulary - paczepacze KLIK
case - noshe KLIK

Całuje, P