265.

Hej,

na wstępie chciałam powiedzieć, że jestem bardzo dumna, mój Natan został przedszkolakiem! Narazie tylko jeden dzień za Nami, zabawa zapoznawcza. Natan jest bardzo podekscytowany, codziennie wspomina i pyta "mamo, kiedy idę do przedszkola?". Od pierwszego września przygoda zaczyna się na dobre. Mam nadzieję, że mały szybko złapie klimat i obejdzie się bez płaczu za mamą. A wiem, że z tym bywa trudno i trochę mnie to martwi. Może ktoś ma jakieś rady, jak wkroczyć w pierwsze dni rozłąki? Jak było z Waszymi pociechami?

Na zdjęciach przedstawiam nową propozycję, w codziennym, wygodnym aczkolwiek delikatnie szykownym stylu. Koszula nadaje całej stylizacji kobiecości, dodatkowo podkreśliłam to czerwienią na ustach. Spodnie z wysokim stanem, idealne do różnych zestawień w różnych stylach. Torebkę, którą dopasowałam do outfitu, to prezent od mojego ukochanego. Ma chłopak gust :P
I jeszcze jedna kwestia, a mianowicie moje buty, a raczej klapki. Takie futrzaki wybiera ostatnio wiele ikon mody między innymi Gigi Hadid badź Rihanna. Co o nich myślicie? :)

koszula - mooshi KLIK
spodnie - mooshi KLIK
okulary - paczepacze KLIK
zegarek - daniel wellington KLIK
buty - DeeZee KLIK


P.