256.

Cześć Kochani!

Coraz bliżej święta. Zresztą nie da się nie zauważyć. W marketach, na ulicach, oknach zaczynają pojawiać się świąteczne dekoracje. Piękne choinki, bombki, aniołki i wiele innych świecidełek. Osobiście uwielbiam świąteczną atmosferę, aczkolwiek nie jestem pewna czy to dobrze, że tak wcześnie wprowadza się tą całą otoczkę. Może lepiej by było, gdyby okres świąt był krótszy ale dostarczał więcej przyjemności. Nie mi to oceniać, i tak nie mamy na to żadnego wpływu. Jak wiadomo dla wielu działalności, to dobry czas na zarobek. A sztuczne napędzanie reklam świątecznych to tylko ich zasługa. 

Mimo wszystko, skoro już jest świątecznie, sama zamierzam dzisiaj wieczorem z tego skorzystać, odwiedzając świąteczny Jarmark Bożonarodzeniowy we Wrocławiu. Także jeżeli ktoś przepada za takim klimatem to zapraszam na mojego Snapchata (nazwa: myszkamiko) napewno pokażę tam mój wieczorny spacer po Jarmarku.

Mimo tego, że nie dodawałam postów to cały czas jestem dla Was dostępna na moim instagramie oraz snapchacie. Wracam do Was z nową stylizacją. Propozycja inspirowana street stylem. Uwielbiam luźne połączenia. Oto produkty, które wykorzystałam do poniższych zdjeć:

kurtka - cocomoda (KLIK)
koszulka - megawear (KLIK)
czapka i szalik - lulu butik (KLIK)
buty - czasnabuty (KLIK)
plecak - chicuu (KLIK)
zegarek - daniel wellington (KLIK)
choker - coccola (KLIK)

CAŁUJĘ, P